
Euronics – za hranice všednosti
Naším hlavním úkolem bylo vyvinout řešení, které propojí hardware a software všech zúčastněných stran a zákazníkovi nabídne zcela nový zážitek z nakupování. Součástí projektu byla také související centrální správa celého řešení, integrace s vyvolávacím systémem a implementace užitečných widgetů s počasím, zprávami apod.
Hlavním lákadlem pak je propojení dvou digitálních panelů, přičemž na menším dotykovém 22“ panelu si zákazník může volně brouzdat e-shopem Euronics a vyhledávat vše, co ho zajímá. Spolu s pohybem napříč e-shopem mu navíc před ním stojící velký 82“ panel zobrazí související informace k daným produktům a kategoriím.
Zboží, které zákazník vidí v životní velikosti, doplněné o důležité popisy a informace mu tak poskytuje nový rozměr nákupní zkušenosti a současně patřičně upoutá pozornost případných dalších zákazníků. V případě krátkodobé nečinnosti obě tato zařízení přehrávají marketingový obsah a vizuálně působí na zákazníky na provozovně.
„Naším cílem je propojovat svět e-shopu a kamenných prodejen. Hledali jsme řešení, které umožní zákazníkům plnohodnotnou práci s naším e-shopem přímo na prodejně, ale zároveň dá zákazníkům ještě něco navíc, co doma vidět nemohou. K tomu zde můžeme nenásilně a cíleně komunikovat naše akce,“ říká Jindřich Přibyl, Store designer provozoven Euronics, Kasa a Hej House (SK).
Euronics v průběhu léta otevřel několik pilotních provozoven, například v Praze na Černém Mostě, Přerově nebo Opavě, kde si můžete tuto digitální koncepci sami vyzkoušet. A pokud náhodou nebudete mít v brzké době cestu kolem – stavte se na expozici společnosti monit na POPAI Awards, 24. 11. 2016 v kongresovém centru U Hájků. Rádi vám vše ukážeme a představíme plno zajímavých novinek.