Stanovené vize monit

  1. " Jsme lídrem novodobého marketingu a jeho plánování v oblasti retailu."
  2. " Měníme dějiny marketingu."
  3. " Jsme hrdi, že jsme monit."

Poslání monit

01

"Každého z našich KLIENTŮ vnímáme jako jedinečnou společnost s vlastními cíli. Naším posláním je zvyšování jejich prestiže a zisku řešením skutečných potřeb díky modularitě našich nástrojů a flexibilitě našich služeb."

02

"Pomáháme určovat směr digitálního marketingu a podpory prodeje."

03

"Vytváříme prostředí pro vznik nových technologií a humanizaci technologií."

monit nabízí následující služby

Vývoj SW

  • MobileSYSTEM – komplexní digitální marketingové nástroje
  • Aplikace pro nové a nositelné technologie
  • GolfNAVIGATOR – webová aplikace pro pořadatele golfových turnajů
  • INTELIGENTNÍ STOJANY a MENUBOARDY – s dotykovou obrazovkou a rozpoznáváním osob a dalších parametrů stojících před ním
  • a další SW produkty pro: on-line marketingové výzkumy/dotazníky, organizace eventů, hodnocení obchodních týmů, specializovaný merchandising, podporu komunikačních agentur
  • Je zásadním inovátorem v oblasti propojení retailu, marketingu a nových technologií.

Z hlediska marketingu, průzkumu a podpory prodeje

  • On-line marketingové výzkumy/dotazníky
  • Mystery shopping
  • Průzkumy spotřebních košů
  • Organizace eventů
  • Monitoring konkurence
  • Hodnocení obchodních týmů
  • Specializovaný merchandising
  • Podpora komunikačních agentur
  • Definice a realizace marketingových strategií
  • Ověření konkurenceschopnosti produktů

Každoročně pořádáme společenskou networkingovou akci Retail Golf® Cup

Proč nás?

Zajistíme, že budete trendy!

Zákazníci si Vaši značku budou spojovat s inovativní a "in" společností.

Budete po boku nových generací, které právě takové služby od svých dodavatelů očekávají.

Pomůžeme Vám se zorientovat a navrhnout nejlepší řešení právě pro Vás.

O MONIT - aneb náš příběh

Na startovní čáře roku 2005 stáli mnozí: byl uveden na trh Xbox 360, vznikla značka GoPro, Apple ukázal iPod Shuffle (první přehrávač bez displeje, který přehrával náhodné skladby, a mj. první iPhone (spojení telefonu, počítače a přehrávače) se teprve vyvíjel a čekal na své uvedení na trh v roce 2007). Na český trh vstoupil oficiálně Samsung, Home Credit a mnoho dalších, režisér Filip Renč natočil podle knihy spisovatele Michaela Viewegha film Román pro ženy, byl zvolen nástupce papeže Jana Pavla II. Benedikt XVI. A také byl založen monit.
Celá řada společností platí různé kreativní agentury, aby jim vytvořili jejich „příběh značky“; monit to ale dělat nemusí, on jej má: je opravdový, silný, založený na poctivé práci a sebezapření několika mladých lidí a sahá samozřejmě mnohem hlouběji…

První myšlenky na založení monitu poletovaly kolem dvou mladých studentů Jaroslava Kapouna a Jany Melicheríkové, kteří v té době studovali ještě na Fakultě informačních technologií VUT v Brně, již od roku 2003. Nicméně vzhledem k finančním možnostem v té době podnikali ještě jako živnostníci při studiu.
Jakmile to bylo možné, založili právě Jaroslav a Jana společnost monit. Historicky prvním produktem, pod značkou monit, byl tzv. "monitoring obchodních zástupců". Za jakých podmínek probíhaly tehdy začátky této společnosti, to je pro většinu současníků nepředstavitelné: doprava na jednání zapůjčeným vozidlem od rodiny, mnoho probděných nocí při přípravách materiálů pro klienty, rok dva bez dovolené apod., a to vše za mzdových podmínek nulových. Tehdejší potenciální zaměstnanci Jaroslavovi a Janě říkali, že za takových podmínek by nepracovali, že se jedná o velmi stresovou a namáhavou práci apod. Našli se ale i tací, kteří Jaroslavovi a Janě věřili, a jim samozřejmě patří velký dík.

Milníky společnosti:

  • 2005 – založení společnosti monit s.r.o.
  • 2006 – postaveno komplexní portfolio služeb marketingového průzkumu a podpory prodeje
  • 2007 – společnost získává velké zákazníky jako spol. Emco, Haribo apod.
  • 2008 – založení školicího střediska a předávání odborných zkušeností z podpory prodeje
  • 2009 – spuštění komplexního mobilního nástroje pro podporu prodeje
  • 2010 – pro monit pracuje 650 externích spolupracovníků v ČR a SR
  • 2013 – začátek vývoje MobileSYSTEMu
  • 2014 – hned první realizace (pro společnost L´Oréal, značka Matrix) získala v listopadu 2014 1. místo POPAI AWARDS 2014 v kategorii digital
  • 2015 – zahájení spolupráce se společností Samsung (jako jedna ze 3 vývojových společností v ČR s přístupem k SDK Samsung produktů), stěhování se do nových prostor Vědeckotechnického parku, naše digitální marketingové nástroje sílí, expanze společnosti na další trhy.

Takto to skutečně bylo. Úspěch se neobjevil z čistého nebe, nebyly dostupné jakékoliv dotace, finanční injekce, ani nic podobného. A samozřejmě, že úspěch nebyl sám. Ale díky pracovitosti několika málo mladých lidí je tu a stále trvá – již deset let. Nyní je firma stabilní, ryze česká, inovativní a velmi dynamicky se rozvíjející v oblasti služeb, které nabízí. Společnost se zabývá přesně tím, co zaměstnance baví a naplňuje – vývojem digitálních marketingových nástrojů a prací pro klienty, kterých si firma váží a udělala by pro ně první poslední.

monit s.r.o. je na trhu od roku 2005. Prvních 8 let se zabývala převážně marketingovým výzkumem (podpořeným vlastními SW nástroji) pro společnosti Coca-Cola, Emco, Panzani apod. Vzhledem k zaměření a poptávce klientů se firma rozhodla postupně své zaměření rozšířit o vývoj a provoz komplexních SW nástrojů pro digitální marketing, podporu prodeje apod. Na základě kvality a obsahu služeb se tak stala jedinečnou na trhu v ČR.
V roce 2014 byl monitem na trh uveden nový produkt Digitální marketingový nástroj MobileSYSTEM a společnost se začala v tomto směru velmi dynamicky rozvíjet. Např. jedna z prvních realizací pro společnost L´Oréal (značku Matrix) získala 1. místo POPAI AWARDS 2014 v kategorii digital. Další klienti následovali a naleznete je v referencích.
V roce 2015 se společnost monit přesunula a rozšířila do prostor Technologického parku TITC na Purkyňově 125, Brno.


counter