Digital signage

Komplexní řešení nejen pro správu, distribuci a zobrazení digitálního obsahu, ale také dotykové informační kiosky, mirror displeje, videostěny a interaktivní tabule.

Firmy stále více používají digitální displeje k tomu, aby upoutávaly pozornost zákazníků a informovaly je o svých produktech a službách. Majitelé bank, restaurací, maloobchodů a dalších firem je považují za cenné nástroje v místech prodeje a čekání zákazníků, kde jim umožňují propagovat svou značku a zboží. Rychlý růst využívání digitálních displejů ve firemním prostředí se odrazil na jejich rostoucím prodeji*.

Digitální displeje slouží jako robustní a přesvědčivé řešení, které firmám umožňuje dosahovat vyšší návratnosti investic.


stojan - ikony

* Zdroj: IDC Retail Insights 2013

Hlavní body
  •     >>   Provoz až 24/7/365
  •     >>   Záruka 3 roky (volitelně 5 let!)
  •     >>   Dostupné úhlopříčky od 10“ do 105“
  •     >>   Použití na výšku i na šířku (landscape i portrait)
  •     >>   Vysoká škála svítivostí oproti klasickým panelům (350 - 2500 cd/m2)
  •     >>   Ochrana proti vypálení statického obrazu
  •     >>   Vysoké pozorovací úhly
  •     >>   All-in-one řešení vč. integrované dotykové vrstvy
  •     >>   Atraktivní minimalistický design
  •     >>   Otevřená platforma pro správu obsahu
  •     >>   Integrovaný přehrávač médií
  •     >>   Pokročilá technologie SoC

VYUŽITÍ

  • Výlohy a výkladce
  • Welcome boardy
  • Pokladní zóny (u pokladen a za pokladnami)
  • Displeje do regálů a POS poutačů
  • Videostěny
  • Digitální stojany
  • Designové displeje
  • Menuboardy
  • Vyvolávací systémy
  • Profesionální displeje s TV tunerem
  • Venkovní displeje
  • Mirror displeje
  • Transparent displeje

Realizace


Euronics
Pompo
Retail Golf Cup
Meatfly
Hudy
Rockpoint

counter