Marketingový průzkum – případová studie

logo Coca-Cola

O zadavateli

Coca-Cola HBC Česká republika a Coca-Cola HBC Slovenská republika jsou významnými společnostmi v potravinářském průmyslu v každé ze dvou zemí, v nichž působí jako výrobci značkových nealkoholických nápojů společnosti The Coca-Cola Company. Nabízí své produkty více než 15 miliónům spotřebitelů ve dvou zemích. Vyrábí a distribuuje unikátní portfolio kvalitních značek nealkoholických nápojů, přináší na trh své nadšení pro skvělou exekuci a kladou důraz na svou roli v oblasti společenské odpovědnosti.

Hlavní úkol

Hlavním a stěžejním úkolem bylo sledování a pravidelný měsíční audit (kontrola) exekuce na trhu, přičemž se monitorovala a hodnotila práce obchodních zástupců a tím celého obchodního týmu, který v té době čítal cca 500 zaměstnanců společnosti Coca-Cola HBC. Dalšími parametry, jež se při auditu sledovaly, byla evidence a kontrola: POS/POP materiálů, chladících zařízení klienta, dodržování standardů, apod.

8 let
spolupráce

~200.000 unikátních
dat měsíčně

100%
spokojenost klienta

JAK JSME NA TO ŠLI

Spolupráce reálně započala v prosinci 2007 nejprve v České a posléze se rozšířila i do Slovenské republiky. Na začátku projektu se o tento auditní projekt „dělily“ čtyři agentury, z nichž se monit a jeho služby prokázaly jako nejkvalitnější. Proto se postupem času rozšířila spolupráce monitu a společnosti Coca-Cola HBC na celé území ČR a SR a monit tak nahradil všechny tyto agentury jednou centrální.

Celý projekt zahrnoval pak: kontrolu exekuce na trhu, kontrolu práce obchodních zástupců, systém evidence a kontroly: POS/POP materiálů, chladících zařízení klienta, nastavených standardů, apod. Měsíčně se operovalo s minimálně 200.000 unikátními daty měsíčně. Spolupráce zahrnovala kompletní servis včetně zajištění všech procesů, analýz, reportů, přehledů a analýz. Všechny výstupy byly přístupné pře on-line rozhraní, s možností prezentace grafů ve full-screen, možností importu i exportu dat (Excel, PDF, SQL, …).

Pro Coca-Cola management poskytujeme data přehledně např. v přehledu v mapách s dělením dle Sales a KAM strukturách. Samozřejmostí jsou linky na zdrojová data, fotografie dokládající případné alertová hlášení, importy i exporty dle struktur a mnoho dalších možností.

UKÁZKY ŘEŠENÍ


Průzkum Coca-Cola
Mystery Shopping Coca-Cola
Průzkum systém Coca-Cola
 Průzkum systém Coca-Cola

logo Emco

O zadavateli

Společnost Emco patří mezi nejvýznamnější potravinářské společnosti v České republice. Byla založena v roce 1990 panem Zdeňkem Jahodou. Emco se soustřeďuje na výrobu a distribuci vysoce kvalitních potravinářských výrobků odpovídajících zdravému životnímu stylu. Jedná se zejména o křupavé a sypané müsli, müsli sušenky, kukuřičné a celozrnné lupínky, ovesné kaše a cereální výrobky pro děti. Dlouhodobě dominantní postavení si Emco udržuje zejména v segmentu müsli s tržním podílem 53 %.

Hlavní úkol

Společnost Emco, jako i dodavatel mnoha značkových potravin do ČR a SR, hledal efektivní a zajímavý nástroj pro sledování práce obchodních zástupců a měření podílů na trhu včetně OOS, apod.

7 let
spolupráce

~14.500 unikátních
dat měsíčně

100%
spokojenost klienta

JAK JSME NA TO ŠLI

Spolupráce reálně započala v dubnu 2007 nejprve v České a posléze se rozšířila i do Slovenské republiky a zahrnovala: kontrolu práce obchodních zástupců, retail audit, evidence OOS, a mnoho dalších parametrů. Postupně se spolupráce rozšířila např. i na značky: Emco, Panzani, Katjes, Cuetara, Carbonell, Bertolli, Lorenz, …

UKÁZKY ŘEŠENÍ


 Průzkum emco systém
 Průzkum Emco hodnocení OZVZ

Někteří další vybraní klienti


Chcete, aby váš SALES TEAM „šlapal“ také na 100%?

Kontaktujte nás!


counter