MobileSYSTEM – případová studie

Matrix logo

O zadavateli

Matrix, americká profesionální značka číslo 1, dává kadeřníkům všude na světě špičkové produkty, ale zároveň přístupné inovace a vzdělání. S inovativními a chytrými produkty umožňuje Matrix kadeřníkům celého světa sdílet „americký sen“ a představit si, co všechno dokáží!

Hlavní úkol

Jedním z těch, kteří se rozhodli využít naše řešení pro digitální komunikaci je například společnost L‘Oréal – Matrix. Na základě MobileSYSTEMu, se postavil nástroj určený primárně pro podporu kadeřníků a salonů této značky.

Cílem změn a přechodu k tomuto nástroji bylo lépe spolupracovat s kadeřníky a nabídnout další možnosti, které konkurence nenabízí, a to včetně např. rezervačního systému pro každý salon, automatického rozesílání pozvánek a celkové správy salonu.

Petra Málková
Divize profesionálních produktů, značka Matrix

7 týdnů
na realizaci

9798
rezervačních systémů

100%
spokojenost klienta

JAK JSME NA TO ŠLI

MobileSYSTEM předbíhá dobu a své konkurenty například tím, že si jej není nutné instalovat a i přesto mohou uživatelé využívat všech výhod běžných instalovaných aplikací včetně OFF-line práce apod. Jen si to představte, jak dokáže jediné a komplexní řešení zahrnout B2B a B2C nástroje a dokáže v digitálním prostředí analyzovat data z prodejní sítě, vyhodnocovat úspěšnost kampaní z pohledu zadavatele i salonů/kadeřníků a hlavně velmi významně zdokonalit spolupráci značky se samotnými salony/kadeřníky a jejich zákazníky v oblasti digitálních technologií.

A byly naplněny cíle projektu?

Ano, a nad očekávání všech zúčastněných. Nasazení tohoto marketingového nástroje nepřineslo totiž jen oslovení všech zákazníků v místě jejich přirozeného prostředí, ale pomohlo také lépe definovat celý trh CZ, SK, HU, kde do té doby nebyl k dispozici detailní pohled na kadeřníky zobrazující jejich zvyky a přinášející statistická data pro rozvoj obchodu. Každý kadeřník má rázem na jednom místě všechny své zákazníky a přehled o nich a Matrix zná každého kadeřníka a jeho postavení.

Tímto rozhodnutím dosáhl Matrix hlubšího a plošnějšího oslovení a komunikace se zákazníky za zlomek nákladů oproti konvenčním řešením a dokázal posunout nejmodernější prvky digitální sféry blíže běžnému kadeřníkovi. Matrix tak poskytuje svým salonům/kadeřníkům virtuální a moderní prostředky pro snazší chod salonu, přesné a cílené oslovení vybraných klientů a při tom všem umožňuje jejich zákazníky hýčkat osobním přístupem a péčí i v oblasti digitálních médií.

Díky mobilnímu systému MAX, jak je tento nástroj nazýván, tak posílila pozice u klíčových zákazníků značky Matrix a byl generován v roce 2014 růst 8% v in salon market sharu.

VIDEO


Matrix MobileSYSTEM main page
Matrix MobileSYSTEM eshop

Chcete, aby váš projekt dosáhl také skvělých výsledků?

Kontaktujte nás!


counter