Mystery shopping – ukázky realizací

logo Coca-Cola
Coca-Cola HBC ČR a SR

O zadavateli

Coca-Cola HBC Česká republika a Coca-Cola HBC Slovenská republika jsou významnými společnostmi v potravinářském průmyslu v každé ze dvou zemí, v nichž působí jako výrobci značkových nealkoholických nápojů společnosti The Coca-Cola Company. Nabízí své produkty více než 15 miliónům spotřebitelů ve dvou zemích. Vyrábí a distribuuje unikátní portfolio kvalitních značek nealkoholických nápojů, přináší na trh své nadšení pro skvělou exekuci a kladou důraz na svou roli v oblasti společenské odpovědnosti.

Hlavní úkol

Hlavním a stěžejním úkolem bylo kontrola a mystery shopping vybraných eventů včetně sledování počasí, teploty produktů, apod.

14 značek CCHBC
využilo náš mystery shopping

+23% prokazatelného
zlepšení eventů

100% full-service
včetně zajištění nápravy zjištěných nedostatků

JAK JSME NA TO ŠLI

Pro společnost Coca-Cola pravidelně, již několik let, provádíme komplexní mystery shopping včetně např. kontrol kvality produktů, práce promotérů, teploty či váhy produktů, samozřejmě kvality provedení samotné realizace samplingů (ochutnávek, promo akcí apod.) a další zajímavých parametrů. Služby mystery shoppingu zajišťujeme včetně případné komunikace s realizační agenturou (a účelem zajištění nápravy zjištěných nedostatků) a reportingu all-in-one.

Pro Coca-Cola management poskytujeme data přehledně např. v přehledu v mapách s dělením dle Sales a KAM strukturách. Samozřejmostí jsou linky na zdrojová data, fotografie dokládající případné alertová hlášení, importy i exporty dle struktur a mnoho dalších možností.

Centropen logo

monit přispěl k úspěchu dlouhodobé kampaně Centropenu. Pro společnost Centropen, českého výrobce kvalitních psacích a kreslicích potřeb pro nejširší možné využít, jsme v rámci spolupráce s kreativní agenturou McCann-Erickson Prague realizovali během cca 1 měsíce velmi zajímavý mystery shopping na 550 provozovnách v ČR a 150 v SR. Se svým dvoukolovým mystery shoppingem, doplněným o specializovaný merchandising, jsme pomohli k rozvoji a marketingovému úspěchu tradiční české značky. Po účasti monitu na tomto projektu vzrostlo doporučování produktu Centropen na 83% napříč ČR i SR; více informací zde.

Philips logo

Pro společnost Philips jsme prováděli mystery shopping v ČR i SR ve spojení s mnoha různými promo-akcemi jako např.: SDA (Sales Development Assistant) – podpora prodeje, Saeco – kávovary, Multicooker – víceúčelový hrnec, Garment Care – žehličky, Floor Care – vysavače, Male Grooming – pánské holení, Click&Style a mnoho dalších. Všechny mystery shoppingy byly prováděny ve spolupráci s kreativní agenturou Geometry global nebo OgilvyAction a díky jejich výsledkům došlo k zásadnímu zlepšení provedení samotných promo-akcí (ihned po první vlně mysteryshoppingu) a navýšení prodejů o cca 18%.

Perito logo

Společnost Perito, český výrobce převážně dveřních výplní, se svou působností v ČR od roku 1999 hledal vhodného dodavatele komplexního systému kontroly a následné optimalizace prodejní sítě. Ve spolupráci s komunikační agenturou Media Age byla analyzována celá prodejní síť a optimalizována s prokazatelným přínosem nejen pro samotnou společnost Perito, ale také jejich koncové zákazníky.


Chcete, aby váš event byl opravdu efektivní?

Kontaktujte nás – naše služby mohou být při správném nastavení s agenturou mohou být zdarma!

V rukávu máme samozřejmě plno dalších referencí a vychytávek. ;-)


counter