Monitoring | Audit | Průzkum
Se sílícím tlakem konkurence maloobchodních i vekoobchodních řetězců, spotřebitelů na kulturu prodeje a dalších vlivů vzniká potřeba sledovat stále více informací z místa prodeje. K tomu Vám poslouží naše komplexní systémy monitoringu / auditu /průzkumu, které nastavujeme na míru přímo dle potřeb každého klienta. Soustředíme se na to, abychom našim klientům poskytovali přehledné informace, které jsou použitelné ke každodennímu rozhodování v oblasti marketingu, obchodu.
Běžně realizované měření:
- Spotřebitelské výzkumy
- Monitoring maloobchodu i velkoobchodu FOOD a NONFOOD
- Monitoring spokojenosti a loajality zákazníků
- Průzkumy veřejného mínění
- Monitoring cen
- Podíl na regálu / prodejní ploše a na sortimentu
- Podíl na druhotném vystavení
- Podíl na promoaktivitách
- Sledování distribuce
- Audit HoReCa provozoven
Dotazovací techniky
Kvantitativní výzkum:
Kvantitativní výzkum zkoumá rozsáhlé soubory, které obsahují stovky až tisíce respondentů. Cílem takového výzkumu je číselně charakterizovat dostatečně velký a reprezentativní vzorek a maximálně objektivním postupem zjistit názory respondentů. Kvantitativní výzkum se oproti kvalitativnímu výzkumu zaměřuje na rozsáhlejší společenské otázky a zkoumá tedy větší okruh informací.
- Pen & Paper
- CATI (Computer Assisted Telephone Interview)
- CAWI (Computer Assisted Web Interview)
- CLT, In-Home, In-Store
- Mystery Shopping, Calling, Mailing
Kvalitativní výzkum:
Kvalitativní výzkum se snaží interpretovat pohledy subjektů na zkoumaný předmět tím, že výzkumník přejímá jejich perspektivu. Využívá se podrobný popis každodenních situací. Jde o porozumění akcím a významům v jejich sociálním kontextu. Jsou upřednostňovány otevřené a nestrukturované výzkumné plány, analýza vychází z velkého množství informací o malém počtu jedinců. Oproti výzkumu kvantitativnímu umožňuje zjistit především motivy chování respondentů a vysvětlit jeho příčiny. Vždy pečlivě vybíráme vhodné respondenty dle potřeb konkrétního výzkumu.
- Focus Group
- Easy Group
- Indepth Interview
- Easy Indepth Interview
- Etnografické metody