MOBILESYSTEM
Jedinečný komplexní nástroj digitálního marketingu. Umožňuje tvorbu a správu digitálního obsahu, komunikaci se zákazníky a poskytuje přehledné statistiky.
MobileSYSTEM je komplexní nástroj digitálního marketingu. Jedná se o integrované modulární řešení, které nabízí široké možnosti kombinace nástrojů a přizpůsobení. MobileSYSTEM umožňuje rychlou a snadnou tvorbu mobilního a webového obsahu, aplikací, komunikaci s klientem či skupinami klientů skrze aplikaci, e-mail či SMS. Sleduje zájem a preference zákazníka a samozřejmě poskytuje konkrétní a bohaté statistiky chování. Jedinečná modulární platforma umožňuje sestavit si vlastní řešení, který vyhovuje jak živnostníkům, malým podnikům tak i nadnárodním korporacím. Podívejte se na společnosti využívající MobileSYSTEM v referencích.

Hlavní body
- >> modulární systém
- >> integrační platforma umožňující napojení na databáze třetích stran
- >> aplikace bez nutnosti aktualizací
- >> obchodní a marketingový nástroj
- >> web builder
- >> mailing, SMS
- >> statistiky
- >> sledování zákazníka
- >> dlouhodobá práce se zákazníkem
- >> ucelený koncept péče o zákazníka
- >> rozšiřitelný a customizovatelný
VYUŽITÍ
Svou snadnou a přehlednou koncepcí umožňuje MobileSYSTEM nasazení v téměř jakémkoliv odvětví, kde se střetává obchodník se zákazníkem nebo kde je potřeba rychle a jasně komunikovat. Své uživatele si tak tento unikátní webový nástroj najde napříč segmenty. Ať už se jedná o kosmetické studio, rekreační resort, hotel, správu budov, společnosti z FMCG a retailu nebo třeba také o eventovou záležitost, prostě pokud máte nějaké zákazníky, pak je téměř nemožné, že by zde MobileSYSTEM a jeho rozličné moduly nebyl právě pro vás. Ať už pracujete v B2B či B2C odvětví.
Je to snadné:
- Prezentace: představte své služby či produkty zákazníkům
- Aktualizace: upravujte obsah a nabídku dle libosti
- Doručení: poskytněte informace jednoduše a stručně přímo do rukou
- Přístupnost: komunikujte s každým osobně
- Upozornění: dejte vědět co je nového a co plánujete
- Propojení: sledujte reakce zákazníků na vaše aktivity
- Statistiky: pracujte s chováním zákazníků jednotlivě
- Specializace: dejte zákazníkům to, co skutečně chtějí a zvyšte svůj úspěch


