Inteligentní stojan / menuboard – možnosti využití
Ve spolupráci se společností Coca-Cola v současnosti testujeme různá řešení např. menuboardů. Zároveň uvedeme na přelomu sezon 2015/2016 velmi žádanou novinku INTELIGENTNÍ STOJANY - s dotykovou obrazovkou a rozpoznáváním osob a dalších parametrů „stojících“ před ním.
displejů/stojanů
oslovených zákazníků
využití prostoru
JAK JSME NA TO ŠLI
Pro našeho dlouholetého zákazníka společnost Coca-Cola jsme připravili HighTech řešení inteligentních stojanů. Coca-Cola chce svým prodejcům nabízet nový způsob prezentace jak samotné značky Coca-Cola, tak samotného prodejce. Hledala takové řešení, které dokáže inovativní, finančně dostupné a dokáže oslovit a zaujmout širokou cílovou skupinu, včetně i mladších generací. Díky nástupu digitálních technologií, trendům a lepší dostupnosti zvolil pro pilotní provoz monit dotykové displeje. Celé toto řešení umožňuje nejen centrální správu, ať už se jedná o menší instalace o jednotkách kusů, tak i rozsáhlé instalace napříč prodejní síti v jednotlivých regionech. Jednoduše můžete měnit obsah na všech zařízeních a zároveň je vše možné ovládat například z mobilního telefonu. Pro značku Coca-Cola to znamená jedinečný způsob prezentace zvláště pro mladou generaci a pro jednotlivé prodejce a restaurační zařízení prostor pro svoji propagaci. Další generace těchto inteligentních stojanů již bude např. rozpoznávat osoby stojící před samotným stojanem a případně i interaktivně nabízet zákazníkovi nejvhodnější produkt.
VIDEO A UKÁZKA REALIZACE

