Marketingový průzkum ve vlastních rukou
Naše platforma MobileSYSTEM nabízí celou škálu nástrojů pro marketingové průzkumy od návrhu dotazníku, po odeslání dotazníků, sběr dat a následnou analýzu
Zadání
Typickým zadáním je žádost firmy o pomoc s marketingovým průzkumem, ať už se jedná o hodnocení produktů či služeb, poptávce po nových produktech, čí službách, nebo zkušeností zákazníků.
Firma očekává, že jí pomůžeme s vytvořením dotazníků, odeslání zákazníkům, sběrem výsledků a následnou analýzou dat.
Jak to funguje
V úvodní analýze se podíváme na očekávané výstupy z průzkumu, doladíme s klientem finální podobu dotazníku. Klient má možnost vybrat si z již přednastavených šablon nebo vytvoření nového průzkumu dle svých požadavků.
Následně probíhá import kontaktů do prostředí naší platformy a naplánování rozesílky pro průzkum. Je také možné nastavení rozesílání na základě nějaké akce zákazníka či periodicky dle přání klienta. Po rozeslání probíhá sběr odpovědí pro další zpracování.
Výsledné analýzy jsou k dispozici prostřednictvím dashboardů a reportů, které lze upravit na přání klienta.
Průzkumy provádíme nejčastěji formou e-mailu nebo SMS, ale díky škálovatelnosti našeho řešení lze doplnit i jiný kanál dle aktuálních potřeb.
Součástí řešení je i následná podpora po nasazení a konzultace.