INTELIGENTNÍ ŘEŠENÍ PRO PREZENTACI DIGITÁLNÍHO OBSAHU

monit představuje flexibilní samostatně stojící stojan pro LED, Dotykové, Mirror či Transparentní displeje o úhlopříčkách 22"-65" s unikátním softwarovým řešením DisplayMAN modul na platformě MobileSYSTEM pro velmi jednoduchou a intuitivní vzdálenou správu a tvorbu obsahu. A to vše můžete vzdáleně ovládat Z VAŠEHO TELEFONU ČI POČÍTAČE. Při minimu úsilí tak lze ovlivňovat zásadně nákupní chování zákazníků, jejich komfort, pomůžete jim urychlit nákup, apod.

Zadání

Ve spolupráci se společností Coca-Cola jsme testovali různá řešení pro digital signage např. menuboardů.
V tomto případě byl požadavek, abychom vhodným způsobem upoutali zákazníka před provozovnou a nalákali jej k návštěvě. Hledali jsme takové řešení, které dokáže inovativní, finančně dostupné a dokáže oslovit a zaujmout širokou cílovou skupinu, včetně i mladších generací.

Jak jsme na to šli

Připravili jsme HighTech řešení inteligentních stojanů. Coca-Cola chce svým prodejcům nabízet nový způsob prezentace jak samotné značky Coca-Cola, tak samotného prodejce. Díky nástupu digitálních technologií, trendům a lepší dostupnosti zvolil pro pilotní provoz monit dotykové displeje. Celé toto řešení umožňuje nejen centrální správu, ať už se jedná o menší instalace o jednotkách kusů, tak i rozsáhlé instalace napříč prodejní síti v jednotlivých regionech. Jednoduše můžete měnit obsah na všech zařízeních a zároveň je vše možné ovládat například z mobilního telefonu. Pro značku Coca-Cola to znamená jedinečný způsob prezentace zvláště pro mladou generaci a pro jednotlivé prodejce a restaurační zařízení prostor pro svoji propagaci. Další generace těchto inteligentních stojanů již bude např. rozpoznávat osoby stojící před samotným stojanem a případně i interaktivně nabízet zákazníkovi nejvhodnější produkt.

Přínosy řešení

  • centrální distribuce obsahu
  • aktivní podpora impulsního nákupu na prodejnách
  • návratnost investice v horizontech měsíců
  • odpadají starosti s tiskem reklamních letáků a sdělení
  • odpadá nutnost ruční výměny reklam/vkládaných materiálů
  • možnost měnit online obsah sdělení na jednotlivých stojanech
  • možnost zobrazit více sdělní souběžně, například video smyčka + statický text
  • automatizovaný chod
  • fungování i při ztrátě internetového připojení
  • možnost rozšiřitelnosti o další moduly – kamera, wifi – hotspot, regálový systém pro tiskoviny a letáky
  • analytické nástroje k vyhodnocení a sledování průběhu kampaní